Monday, March 1, 2010

Cara mendapatkan e-book

Semua Pembeli DIJAMIN Menerima Download Link Pakej Lengkap Ilmupengasih.com Dalam Masa kurang daripada 24 Jam selepas membuat pembayaran.

Cara mendapatkan e-buku

KAEDAH PENGHANTARAN MELALUI SYSTEM EMAIL ANDA

Anda boleh melakukan bayaran RM30.00 kepada saya dengan menggunakan pelbagai kaedah mudah untuk mendapatkannya segera.Sila ikut arahan secara terperinci supaya tiada kelewatan dalam menerima e-buku .

ATM Deposit

ATM Transfer

Fund Tranfer

GIRO Interbank Transfer

MEPS Interbank Funds Transfer



Malayan Banking Berhad ( swift code MBBEMYKL)

Nama Akaun :
MUHAMMAD KHAIRIL RAMLEE

No Akaun :
162200050323



Selepas anda membuat pembayaran sila email butir-butir dibawah ke incek92@yahoo.com dan sila sms saya di 0132186281 (jika anda merasakan terlalu panjang butir dibawah maka anda boleh maklum kepada saya dengan cara yang seringkas yang boleh) sms anda amat penting bagi saya kerana saya dapat menghantar e-book ilmupengasih dengan kadar yang segera.


Nama Anda :

Jumlah Pembayaran:

Bank :

No rujukan : (jika ada)

Alamat Emel Anda :

No tel anda :

No comments:

Post a Comment